Genel, Mekan Keşifleri

Hafız Mustafa- Eminönü 🍓

Tatlıseverler merhaba! Aslında bu yazımı daha sonra yazmayı planlamıştım ama biraz fazla iştah açıcı olacak, o yüzden Ramazan ayından önce paylaşayım dedim😋

Bu arada herkese hayırlı Ramazan’lar diliyorum. Rabbim bayramı da görmeyi hepinize nasip eder inşallaah😌

Şimdi gelelim Hafız Mustafa’ya, mekan Eminönünde Yeni Camii Meydanı’nı geçip Türkiye İş Bankası Müzesi’nin bulunduğu yolu takip ettiğinizde biraz ileride solda kalıyor.  

 Yol tarifim kusurlu olduysa affola🙈, harita üzerinden göstermek gerekirse şurada;

Tatlı meselesine gelinceee benim tercihim tabbiiki Çilekli Çikolatalı muhallebiden yana oldu🍓😍 Ama inanın o kadar çok çeşit var ki karar vermek çooook zor oldu. 

Hafız Mustafa’nın menüsü tabbiki sadece tatlıyla da sınırlı değil, poğaçalar, börekler, simitler gırla💁🏻Fiyatlar ise porsiyonların büyüklüğünü göz önünde bulundurduğumuzda oldukça uygun.  

   
 
Ben tek başıma yiyecek kadar gözü dönmüş olmama rağmen bu koca muhallebi iki kişi için tam kararında boyutlarda. Fiyatı ise 9,5₺☝🏼️

Yok ben muhallebi sevmiyorum, pasta yok mu pasta?? derseniz tabiiki o da mecut, porsiyonları yine koocaman ve fiyatları şöyle;

  

 Umarım tatlı krizlerine sokmamışımdır sizi🙈  Ramazan boyunca paylaşımlarımı iftar sonrasına saklayacağıım merak etmeyin. 
Tekrardan hayırlı Ramazan’lar diliyorum🌙. 

İyi günler ve takipte kaliin💋

Yorum bırakın